Saturday, September 25, 2010

baby i'am down...down...down...

Salam semua,dilema..........dilema......dilema melayu kite!owh,kepaleku sangat serabut sekarang nieh....korang pernah tak rasa down tak....sure pernahkan.....kenape yerk?aku pun tak tau....tadi aku p library p pulang sume buku..aku kene denda rm3.60....wah banyak tuh!peringatan untuk korang kalau kite pinjam buku kat ptsl rm3.00 name kite akan kene block untuk meminjam buku...so kepada sesape yang ade meminjam buku kat ptsl tuh pulangkan segera...pesanan ringkas daripada saejah....aku bawak beg kuning aku tulah lah bawak 6 bijik buku...penat woh...aku jalan punyerk laju...sebab aku malu bawak beg kuning tuh...kesian aku nengok beg kuning tuh cam nak terputus...huhuhuh,aku takutlah ngan hari esok...doakan aku selamat,tenang,dan tabah menghadapinya....

No comments: