Friday, September 9, 2011

dimana-dimana

Salam,
lame beno dah aku tak update neh
bukan ape
aku malas
hehhehe

Yeah, sekarang nieh aku tengah melalui zaman tak seindah impian
sekarang baru tau langit tuh tinggi ke rendah
zaman tahu menikmati sebutir nasik itu
betapa sukarnyer nak mendapatkan sepinggan nasik
itu baru aku sorang
belum ade anak-anak lagi

apa yang penting kita berusaha selagi terdaya
cari saje peluang pekerjaan itu
Rezeki ade dimana-dimana bumi Allah ini
tapi perlu bersabar
jangan tergopoh gapah
tapi kerisauan itu penting
penting untuk mengingatkan diri sendiri yang perlu untuk membayar hutang ''PTPTN''

Aku kalau takde hutang PTPTN neh lame dah aku sambung MASTER
eehhh takdelah
sebenarnya nak sambung ke?
tak nak sambung ke?
semua atas diri sendiri
betul tak kawan-kawan
kalau tak betul bagi comment pleaseeeeeeeeeee

itu jerk aku nak cakap
tuk entry kali nieh
Akhir kate : 'selamat hari raye, aku mintak ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki halal makan minum untuk sesiapa sahaja yang mengenali diri ini'

sebelum terlupe, aku just nak inform
lepas intership ri tuh
aku belajor kete (motif nak bagi tau orang buat apa? aku saje jerk nak inform kengkawan yang nak tahu ape aktiviti aku sekarang nieh...hehheh, sape-sape yang taknak tahu pun aku tak kisah)
belajor ngah bulan pose
memang menduge iman
test bulan pose
la nieh, tak tau nak buat apaaa
nak pi amik jubah konvo lah pulak ye dak

No comments: