Monday, March 5, 2012

entry basi

Salam semua,

Ada atas ada bawah

Apa ke bendanyerk ini semua

Hehhehe

Pada tarikh 7/07/2011

Berlaku satu kejadian buruk ke atas aku

Punca masalah sebahagian aku sebahagian lagi lattop

Nak ugak aku salahkan lattop yerk

Kisahnyerk bermula

apabila hati ini sedang sangat girang

kerana telah dapat menyiapkan laporan li

tetiba, masa aku nak bukak balik lattop

dier tak mau pergi kew desktop

aku dah ler tak save dalam pendrive

makanyerk,

aku redha

sure kene buat balik

banyak hikmah yang aku belajar kat sini

sabar yerk saejah

boleh punyerk wat balik

nasib baik lect.tak datang lagi

Allah tu maha adil

Bagi peluang lagi ko buat laporan tu

So, jangan banyak bebel

Pergi buat sekarang

Tapi stil ade stress sikit

Itu biasa

Dugaan kecil jerk nieh

Oklah kome

Bye x 3

No comments: