Sunday, September 6, 2009

Camane nak buat neh.....


Dari mane patut teman mulakan assignment yang satu ini.....

Dari kepalanya ke,dari perutnya ke...or da mane!Otak ku betol2 runsing memikiorkannyerk....

Ade sesapaerk kat cnieh nak tolong teman??cepat2 tolong teman sebelum teman hanyut dibawa arus kelalaian hidup yang semakin mencengkam jiwa dan naluri ku ini.....hehehehheh,pebende teman marapik-rapik nieh......bese lerk saejah ini kalau runsing2 beginilah ropenyerk........


Ceriternyerk begini......sem nieh teman kene ngambik subjek yang bukan kawasan kos teman dalam erti kate lain.....bukan subjek area2 chemistrylah........nak tahu ape yang teman kene ngambik...."Pengurusan perniaagaan"macam kakak teman yang poyos tu ambik mase stpm......

Lepas tu pensyarahnyerk bagiler 1 assignment....nieh lah yang teman lemah....tarikh due datenyerk 7th of october 2009.Tambah pilu lagi kojenyerk individual.......lagi arh...leh sawan teman dibuatnyerk..,.pastu teman ambil keputusan untuk wat projek ini....l!
Ate kome nak setuju ark saejah buat projek nieh....setuju kerk tak setuju kerk teman dah decide ngan bapak teman....kawan2 teman yang lain..tak tau ler............entahler deme...biorkan......kite tungguler tarikh 7th of october2009 nie yerk kome,ate kome sume kene sabor...........

2 comments:

SaYaNgAwAkS said...

perniagaan la subjek paling senang....kui3 kacang jer tuh beb...

saejah said...

weh ko dah tidor ka