Tuesday, September 15, 2009

sayu.....hati ini makin sayu...

Assalamualaikum.....
Kepada sume teman2,keluarga,sahabat handai,dan semua rakyat perak......
pada hari ini saejah sangatlah boring dan penat...ehhhh,takdelah penat pon....tidor jerk tadi..heheh.
kelas hari ini cume ade satu jerk...tupon lecturer tak masuk,wwawawa...dahler jauh kat bangunan FFSK.Jauh lah tadi saejah ngan member saejah menapak....pastu sampai jerk hall lecture,ade sorang dak tecno chem bagi pengumuman yang berbunyi begini,"Perhatian kaepada semua pelajar teknologi kimia pada jam 2pm akan diadakan 1 perjumpaan dengan senior"bile saejah ngan member saejah dengornyerk kami terus sepakat kate taknak pergi(buruknyerk perangai,hhhahahha).Kalau nak tahu kami jerk dak tekno yang taknak campur ngan orang sangat...bak kate opah aku...penyegan orangnyerk.nak wat cam ane kan aku emangnyerk begini....lepas kami dorang pon pigilah pusanika sebab si fahana nak antor rumate dier punyerk laptop...sudah rosak....aku pun ngekor jeler die......pastu pigi beli ayor sarsi dengan nilai kutipan Rm8.20 sahaja.Lepas tu aku ngan fahana pon gerak pulang...sambil gerak sambil ngumpat2 sikit.hhehehheh,takdelah sembang kosong jew....sampai bilik trus tidor sampai jam 4pm...sepatutnyer jam 4pm tu ade kelas pamangkin tapi selalunyerk lecturer tak masuk hari ini...so,tak pigi lah kelas.Pastu tepat jam 6.30pm saejah nek bilik fahana nak masak juadah berbuke pose...aku cam beseler masak telur sambal nek nor nagn ikan bilis kicap....2 lauk tupon dah buat terangkat kot fahana ngan rumatenyerk ira berselere makan,hhehheheh
Kome jangan tak tahu saejah nie teror memasak.....Esok rumate teman yang indonesia itu mahu pulang dong!tinggalah gue di ukm keseorangan...kuakuakua,semoge dier selamat sampai...sayu hati ini bile mengenangkan akan pulang ke kampong bersendirian...
P/s:Bileler saejah nak berlaki neh,kalau raye adelah orang temankan pulang ke rumah...huhuhuhuhu

No comments: