Friday, April 23, 2010

KALKULATOR VS TOMYAM ZA'ABA!!!!!



Kisahnyerk begini.....ketika aku sedang study di pmfst tetibe perut ku berkate"aku nak makan tomyamlah hari ini,asyik makan lauk bangla jer aku dah bosan,aku dah bosan"itu kate perut aku,lalu aku pun segera menekan butang handset dan mengajak farahana untuk makan tomyam yang sedap itu di sane...kami membuat pertemuan tepat jam 6pm...aku tunggu dan tunggu lagibas...akhirnya bas yang pertama telah tiba...tertulis pada bas itu ZON 2,bas itu berhenti agak lame ketikanya di hadapanku...betah hatiku bukan bas yang ini aku perlu naik bas zon 3....selapas beberapa minit menunggu bas yang aku nanti-nantikan selama ini tiba,aku menyambut kedatangan bas itu dengan penuh hiba kerana telah banyak keringat digunakan untuk menunggu ketibaanya itu.Aku tanpa memandang orang lain serta dengan berbekalkan semangat kekompidenan yang mencapai tahap optima,berase senang hati dapat duduk dalam bas itu yang ku sangkakan akan menuju ke za'aba,telahan ku salah same sekali bas itu terus sahaje menuju ke kkm.....wawawwawa,di waktu itu mahu saje aku mencabut stereng bas itu....aku mngambil keputusan untuk turun sahaje di dectar dan menerukan perjalanan pulangku ke kiy....sahabatku membuat panggilan kepadaku dan menyatakan bahawa kalkulator aku ada padanya...wah kalkulator...kalau enggak ada kalkulator gimana caranya aku mahu study ppk....aku tanpa membuang mase,terus menerpa berjumpa sahabat ku itu....ternyata kesilapan aku menaiki bas ada hikmahnya...hehehhehe....penat hari ini.....

1 comment:

saejah/shasha/stacy said...

semput...aku tapi tak hilang lemak ugak...wawwawwa