Wednesday, February 15, 2012

ku tersedu-sedu

salamx2 semua

perh hari ni nak mngimbau kenangan lama

dari kecik sampai besar aku memang sukeler nak buat show nieh

mase aku sekolah rendah linkungan umur darjah 4-5 camtu aku nieh masukler nasyid

suare aku neh bukannyerk sedap pon

tapi berkeras nak masuk jugak

hahhahahhah, peduli apa aku orang nak cakap apa

ada aku kesah

tiba lah hari yang paling dinantikan iaitu hari pertandingan

aku nyanyi dok barisan paling depan


pastuh aku nak tergelak masa nyanyi

sebab ape korang tau

sebabnya bapak aku dok buat tangan macam konduktor koir depan aku

mase tuh jarak aku bapak aku adeler dalam 70meter camtuh kalau aku tak silap

tangan bapak aku duklah menguit-nguit kejap ke atas kejap kebawah

adush dier ingat ape nasyid nak nyanyi2 cam koir

last-last aku tak nyanyi pun aku gabra sangat aku miming jerk depan tuh bukan orang tau

pun.hahahhah dan group nasyid kami pun kalah

macam tulah kot biler aku dah jadi mak

biler anak aku wat show aku yang over excited agaknyerklah

baru 32 hari kat tempat yang indah permai nih, i still have 148 more days to go...now, i don't no
how to manage my self

along this period until it finished. So, guys keep your prayer to Allah for me (i really want a job

desperately) pleaseeee......... huhuhuhuhuhuhu




No comments: