Wednesday, February 15, 2012

senyum, senyum dan senyum lagi

Cuba anda lihat gambar-gambar di bawah ini.
Budak-budak nie gembira jerk.
Aku kira tidak terdetik perasaan sedih pada ketika gambar ini sedang dirakamkan.
Seronoknyerk lepak-lepak bawah pokok rambutan sambil bergosip kisah lama-lama kisah-kisah yang tak penting dalam hidup pun.


Aku terasa ingin menjadi seperti mereka semula. Boleh berlari-lari kesana-kemari tanpa ada sesiapa pun peduli. Tiada siapa kesah. Tiada masalah. Senang kate, hidup suka hati. Bila tak puas hati cuma nangis dan marah melepaskan apa yang terpendam kat hati.
Walaubagimanapun, kita tak sedar yang makhluk allah yang di bawah umur ini juga penting untuk pembesaran orang dewasa seperti aku. Tanpa mereka tiada dewasalah aku dan tanpa aku mereka takda, hahahhah. Dengan adanya mereka juga aku tersenyum. Dan nak lihat aku tersenyum sila lihat gambar di bawah ini.
Cuba korang amati gambar ini, sangat natural. Tiltle for this photo "AKU TERSENYUM KARENA GIGIMU NAN SEBATANG"...........

No comments: