Wednesday, June 2, 2010

Ayam pecal hentian kajang

Ye kome...sory..tak update semalam.....gue demam weh....sakit tekak weh....hari sabtu 29/05/2010,saejah berkesempatan lagik makan ayam pecal....kat mene?kat hentian kajang kat kedai mamak.....memang ramai ark kedai nieh....kalau makan sure ark korang mesti mintak nasik tambah cam aku...hik2.....tapi memang sedaplah...tapi entah kenape hari yang saejah makan nieh dier kurang kick ckit....tapi apepon bolehlah...layan!

Air ape tah orang panggil nieh....aku pon lupo....tapi aku bagi markah 3 bintang jerk!jangan marah yerk abang mamak....
Inilah dier ayam pecal...hari yang aku makan tuh...sambal dier tak kick sangat,dan kuantitinyerk telah berkurang...tidak seperti yang pernah dimakan sebelom ini....

Cube teke ayam nieh nampak cam sekor ke seketoi...besorkn ayam nieh...aku suke!



Senyuman yang tulus ikhlas selalunyerk datang dari hati yang bersih,tapi adakah mereka2 ini tulus ikhlas memberikan senyuman mereke?Mungkinkah mereka dalam keterpaksaan.....hanye aku jerk yang tahu jawabpannya....kui-kui......



Orang busy..dalam bas mini pun ade gak customer call....nak wat geno,zass.....layan.....

Ha weh...kome tahu minggu lepas ade member saejah terkene yang orang panggil kad santai tuh....2 orang plak tu member saejahnyerk...makenyerk,mereke sepakat mau mintak balik duit kat kakak yang reg.dorang tuh...ate kome tahu kerk ape akak tu cakap?dier kate tolong buat surat untuk pembatalan,harituh member saejah cakap kalau nak batal call jerk deme n then terbatalah kad santai tuh....tapi yang ini ape cernyerk bro!nampak sangat nak kebas duit orang...ate deme pon p lah buat surat dan bagi kat kakak tuh...kome tahu akak tuh cakap agi beri kami mase seminggu...tuh lagik satu menipu....dan kami juge bersepakat untuk tunggu lagik seminggu untuk mengcomformkan sama ade kad santai itu benar atau menipu....same-same kite tunggu jawapannyerk 1 minggu dari sekarang......dan yang paling penting aku keluor kajang pakai baju kurung...hahhahhahahahhaha...gelak syaiton....apepon kite amik iktibar jelah dari sini...cerita ini tidak ade kene mengena dengan yang telah mati atau yang masih hidup harap maklum


No comments: