Friday, June 11, 2010

bukan ku pinta.....

yerk hari ini aku nak bersajak yerk kengkawan.....


bukan ku pinta,tapi dier datang jugak
bukan ku mohan dier datang jugak
aku dah sedaye upaye halau dier,tapi dier enggan pergi jua
aku tak nak ia disebarkan tapi ia tetap jugak tersebar
aku apa lagik yerk..jap aku pikir....jika ko fikirkan ko boley....ko pasti dapat melakukan......
aku nak pergi mane.....tiada tempat berteduh len....nak nyorok kat gunung,gunung mane ade lubang...huahauhauuaha,kene redha di samping berusaha sedaye upaya menyingkirkan ia.....
bile aku cakap taknak....dier kate nak....nak lari....kaki kuat tapi badan berat...so,kesimpulannya....ko memang tak boley larik kemane-mane....yang boleh ko buat sekarang,sabar sahaje.....sabar....dan sabar lagik.....dah tak lame.....dier akan pergi jua.....pergilah kau...jangan ganggu hidop aku lagik.....

No comments: