Sunday, June 13, 2010

Walimatul urus....tapi aku tak uruskan pun!

Yerk kome.....sape lelaki di bawah ini......mesti kome tak kenal sape ini.....yerk ini abang teman aka@nyah....dier nak kawen..........


Nie saperk yerk...cam teletubbies.....baru turun bumi.......nek ape tadi turun ke bumi....nek ufo kerk....
ampunkan aku yerk teletubbies...aku x dapat hadir di majlis pernikahan ko kat Yan kedah....dan aku doakan semoge ko bahagia...dan yang paling penting berubahlah demi mase depan.....berubahlah,tapi yang 19/06/2010...Insyaallah!

Yerk kengkawan nieh entry khaslah....sempena parkahwinan yang bakal dilansungkan pada tanggal 14/06/2010.....esok nikah,belah pompuan.....esok....aku tak dapat pergilah......aku belajor ark....sape suwuh kawin time ak wat short sem......dan dikesempatan ini juge aku berbesor hati untuk menjemput sesape sajerk yang mengenali diri ini untuk datang kerumah kume pada hari sabtu.19/06/2010,rumah teman kat sri iskandar...rumah teman depan IKBN....silalah datang...bawakler family sekali.....


No comments: