Tuesday, June 1, 2010

Habes bah...ketiak ku lenjun sudah!

Ha korang jangan tak tahu aku p kelas tadi,aku ponat pon tak lupo tanggungjawab nak belajor kome....poyos jerk...hehhehehh,nak wat camno!kene ark gi...sape suwuh amik short sem....hahahha,kepada mereke2 yang ambik short sem jangan lupe exam final dah dekat...diharap sume study okies.Ye bebrbalik kepade cerite aku pasal ketiak basah nieh bukan ape....nie gare2 hujan waktu nak balik kiy lepas kelas pb tadi....sape suwuh aku tak bawak payung....kan dah kene kongsi payung ngan aku....dan saejah sangatlah berterima kasih dengan orang yang sudi berkongsi payung ngan saejah,saejah tahu badan saejah tak berape nak besor tu sebab dier sudi kong...ate kome tahu jeler....bila payung satu kongsi 2 orang,kalau hujan lebat macam nak bajir....camno jadinyerk...salah sorang mesti kene mengalah lah beb.....dan akibatnyerk...ketiak sebelah kiri aku basah lenjun...huuauhauauua,aku tak kesah baju basah aku takut buku dalam beg basah jerk...dahler aku pinjam buku orang huahuau...dan lagik bagusnyerk aku pakai baju kurung p kelaz tadi...memang cun giler ark jalan dalam hujan lebat,seb bek aku berkhemah pakai seluor kiss aku kat dalam...senang nak angkat2 kalau lalu dekat becak....dan dapat melindungi aurat...ekkekekek...n da last,moral of da story.....bawelah payung ke mane sajerk anda pergi walaupon anda terpakse pinjam payung orang len........kalau tidak basahlah bulu ketiak anda!

No comments: