Sunday, May 30, 2010

aku kebasahan

Ape cer basah-basah nieh saejah...ape basah?ko mimpi basah kerk saejah.....eh!ko jantan ke betine saejah....nak mimpi basah....ish2 kotor hang nieh!nak jadi ape.....huhhuuhu...kanlah weh,tadi aku p koje ngan cik joren...tetibe jerk hujan berdebak-debak turun...sib baik saejah dah sediakan payung sebelom hujan....kire selamat jugak ark dari lenjun...huhauahuahau,tapi kome basah ugak kaki seluor...1st time p koje hujan....kalau tak cuace baik jerk.... dalam yelah hujan nieh orang kate rahmat....tapi tak leh aark lupe malam tadi,aku boleh terjage dari tidor disebabkan guruh yang sangat kuat dan aneh bunyinyerk...kome tahu aku terus rase insaf weh...banyaknyerk dose aku....ish2....tobat aku weh....asyik kejor dunie,akhirat mane...jangan lupe....makenyerk,aku p koje tadi dalam keadaan kebasahanlah...hukhukhuk....hari nieh kurang ckit roti yang dapat dijual...tapi still 2 kali gande....semoge tercapailah ceciter aku nak beli mp3 sony...apple pon boley...tapi yang bawah rm300....tapi aku still belom decide nak beli ke idok...kew aku nak melabur dalam saham...nengak je ark nanti...hehehhehe

No comments: