Monday, May 10, 2010

Nasi gorengku Mentah

Salam dimulakan dipermulaan bicare,agar semua luahan hatiku dikeluarkan dengan sopan dan juge teratur,cewahhhh!nak bermadah pulok...entry kali ini berkenaan dengan nasi...kome pernah makan nasi mentah,yang nie aku memang tak boleh blah...sebab bende nieh aku yang bayor.....nasi nei aku beli kat cafe kiy....dengan harge rm3.00..name nasi neih nasi goreng cendawan...dahler lame nunggu nasiknnyerk...tapi ini yang saejah dapat...sape tak marah...huhaahu,pelagi aku p serang ark bangla cafe..meroyang aku kat sane....ate kome percaye kerk cakap aku...idokler sampai meroyan!!!gilo ape rk aku nak gitu...kite pelajar ipta maneleh meroyan...kene bincang baik2...akhirnyerk aku mengambil langkah untuk berbincang baik2 dengan bangla yang amik order tu...diantara yang aku lontarkan kepada bangla tersebut boleh lihat di bawah ini..................
Ate kome cer kome perhatikan struktur nasi ini bebenor...nengok gambornyerk pon dah tahu nasi ini mentah...ish...aku marah tol dengan cafe pade hari kejadiaan...wawa...dahler aku sengket!
Yerk,kome ini gambor nasiknyerk ngan jarak satu kaki di atas udare..memang mentah!
Antara Dialog penting antara aku dan............

saejah:Uncle ini nasi banyak mentah woooo.....saye nak order yang lain......
uncle:Mana-mana,oh yekerk.....(buat muke tak bersalah depan aku)
saejah:tak cayer rase ark uncle....(aku ngan nada lembah lembut lagi sopan),
saye nak order nasi goreng bese tak nak nasi goreng cendawan takut
mentah cam tadi.....(geram aku negok muke uncle tue...)
uncle:wokeyh!tunggu sikijap.....(takut gak dier ngan aku,kua2)
nie saejah nak bagi tips...jika anda makan di mane-mane sahaje tak kire dimanepun....jangan takut untuk complain ok...ini untuk kebaikan diri anda dan juga pemilik kedai....dan juga untuk keamanan manusia sejagat.....itu jelah nak bagi tau ....ekekekkek,sila komen.....

No comments: