Tuesday, May 11, 2010

Pulas,memulas dan terpulas...

Bijaknyerk cik gajah nieh buang air besor,sape tuannyerk..kalau gajah bijak cam gini,aku pon nak bela....

Ape yang pulas-memulas nieh saejah,ko pulas ape sehari nieh...weh kome perut aku memulas



weh....hari ini dah 3 kali aku p melancong ke tandas....aku pun tak tau nape kaki aku begitu



ringan untuk ke tempat agung itu....huhuhhhu,aku suspect makan semalam ark...aku makan



sambal die punyalah banyak...dah habes aku punyerk,aku bantai orang lain punyerk lak!!saejah



tobat...tobat....ingat tomat(bace sambil mengikut irama wali band),ucaplah



Astaghfirullahalazim.....tulah ko makan tak ingat..dah lah tandas ade 1 jerk yang



available...kua...kua,katelah tandas tu sumbat,terpakselah aku korek lubang belakang blog d,coz



belakang tu hutan..tapi takut ark cleaner ngendap aku.....tu satu lagi pasal cleaner,rehat jerk kat



bawah pokok ti satu mase aku snap gambor deme aku tunjuk kat kome okeyh....sory yerk



kepada sahabat ku yang mahu berjoging hari ini...terpakse dicancel disaat akhir kerane perot



aku pulas,memulas dan terpulas...huhahahha,petang nieh...kalau tak hujan...ciap sedia cayok!

No comments: