Thursday, May 20, 2010

Hari-hari Part Time....

Wah-wah...aku memang gilos koje....kome tahu kerk mane aku dapat gen nie....sape agi kalau kannyerk bapak saejah...hukhukhuk....t kalau aku dapat gaji daku nak wat ape yerk ngan duit tu...nak nuat bayor ptptn kew....nak wat belanje mase depan kew.....nak wat belanje kawen kew...hik2 kegatalan di situ....nak menabung dalam ASB kew.....entah aku pun tak tahu...tapi pengalaman ini aku takkan dapat dari mane-mane....memang kene cari sendiri....memang memerlukan kesabaran yang tinggi.....memang aku sekang neh koje seminggu....dari ari isnin sampai ke ahad...huahuahua,tapi kome entahlah...hari-hari berikutnyerk...weh kome aku dah merase dah nek ngan orang indon balik koje....nek bas mini pukul 10 pm...memang gilos ark,punyerk seksi minah endon weh...terbelah sane,terbelah sini....tak masuk agi yang kapel-kapel dok pelok2 kat depan....deme ingat orang tak nampak....deme tak tahu aku ade mate 6 bijik.....Okler kome....saejah berhenti dahulu disini.....semoge kome sentiase berusaha mencari rezeki halal....selagi ade nyawa...wah aku dah tua....baru sedor....tahun nie naik lagik satu umor....wah hidop kita di dunia ini sementara sajerk....so ape lagik......cepatler kome bertobat sebelom terlambat.....

No comments: