Friday, May 28, 2010

aku tersadung...pabila daku terlalu fokus....

Wah hari nieh,aku tersadung sajerk....tadi aku tersadung kat tempat koje....abes trail bertabur...bunyinyerk cam gempa bumi tadi kat kedai...aku jatuh menerap weh...sakit punggung,kaki,lutut....nak wat camno neh...lagik malu bos nampak aku menerap....wawawwawa...memang hari neh memang bad luck ckit....turun bas mini terpijak ayor bertakong....balik kiy tersadung...sib bek tak jatuh....wah malam nieh memang sakitlah....nak wat camno...aku kan fokus orangnyerk....lame ugaklah aku tak jatuh camnieh.....huhuhauauhauau.....dan dikesempatan ini jugak aku nak mengucapkan selamat pengantin baru kepade mereka yang mahu mendirikan masjid.....yerk saejah,hari ahad nieh aku koje agik...rajin saejah nak beli mp3 x?mestilah mau...boley dengar lagu kegemaran aku buat mase kini..."in your eyes"hhehehhe ....hari nieh koje dapatlah 12 jam koje,lepaslah 3 hari makan gajinyerk....huhhuhhu....sakit weh,punggung aku sakit......jangan beli tomyam kiy dan kuo....

No comments: