Friday, May 14, 2010

Hari Pertama Part Time

Yohoo....hai2 dari saejah...soryler kome mulai dari sekarang saejah hanya dapat buat entry satu jerk tetiap hari...cause saye ade mission yang perlu dilaksanakan selepas ini...wah hari ini yang pertame...beseler...sakit tangan kaki...hari nieh dapatlah dalam 9 jam lebey wat part time....penatlah...dan aku adalah amat kekok kalau orang nengok aku buat kerja...tapi aku sonok ark dapat koje....daripada aku duduk sajerk short sem membesorkan dade jerk kojenyerk....baik aku buat duit...alhamdullillah,tanpa kasihmu dari ilahi aku takkan dapat keje nieh....Allah maha pemurah lagi maha penyayang....nie merupakan pengalaman aku kali pertame...memang tak pernah sebelum nieh..takde kesempatan...dan aku hanya menggerakkan mulot untuk cari koje mane dapat.....n da last word...semoga aku istiqamah...dalam ape jua yang aku lakukan.....Amin!teruskan membace entry seterusnyerk kalau anda nak tahu saejah koje ape sebenornyerk.....

No comments: