Monday, May 10, 2010

Kebosanan Yang Melampau.......

Apabila kebosanan itu menyelubungi diriku ini...itu tandanyerk ape.....entah aku pun tak tau,memang aku dah lame terlantar di katil ibarat orang sakit yang tiada harapan untuk hidup normal....jangan sia-siakan hidup ini rakan-rakan,aku nak cari keje tapi dimane....bisnes aku dahler tak lancar,jual milo beruk makan...duit tak dapet,kini aku hanya berharap supaya modal kami dapat dikembalikan...semangat,nak jadi usahawan berjaye kene berani...patah kaki satu,kaki satu lagi nak buat ape?gunakan ia selagi kita masih bernyawa,apeler aku nieh bermadah pulok....lagi satu masalah aku bilenyerk abang aku nak kawin nieh....nyah cer kamu fix tol-tol tarikh bilo nak kawin...cam ane aku nak jawag kalau sepupu,2 pupu,kupu-kupu,n rama-rama tanyerk aku...bila abang ko nak kawin?,aku jawah entahler.....gituler kalau dah namenyerk orang tepus.Masyarakat tepus kini semakin pupus ibarat namenyerk...aku berazam untuk memajukan tepus tue....gi mane yerk...jap2 aku fikir,time bosan nie aku leh fikir ape sajerk...ku boleh Tepus terus unggul di mate dunia.....semoga impian aku untuk melancong ke seluruh dunia terutame Makkah akan tercapai sebelum aku berumur 50 tahun amin!doakan saye keh...ark...bosan!aku nak koje...moh cari koje....

No comments: