Wednesday, May 12, 2010

Pabila motor di depan mate

Tengok betape yakin dan semangatnyerk kalau aku dapat motor...orang belakang tu nak mintak tumpang ler tu,aku tak bagi nek punyerk...t takot takde feel nak rempit...sebab orang belakang tu berat sekali!hehheheh

Weh aku nak moto,di dalam keadaan genting seperti ini emangnyerk aku memerlukan motor
untuk terus hidup...di alam short sem nie...aku nak berangan jap...kalaulah aku ade moto....aku
boleh bergerak ke mane-mane sahaje yang aku suke..ke kanan ke kiri ke depan atau ke
belakang...kua-kua....tapi bilakah ianya akan menjadi kenyataan...entahlah....aku nak beli aku
pon takde duit....kene cari suggardaddy baru dapat kot....bile aku ade motor.....aku boleh p pasar
tetiap hari...tak payahlah aku nek bas dah...pastu aku nak cari koje pun senang.....nak suwuh
sape yerk belikan aku motor....,ha! yang paling penting aku tak payah dah daki bukit
kiy...beruk,monyet,ungka,babun pon tak leh kejor aku sebab aku nek moto,mesti aku rase lebih
selamat dan lebih teruja untuk naik bukit kiy....kalau tak sedey jerk nengok bukit kiy yang cerun
75 darjah tu....pastukan yang aku pelik aku dah panjat bukit kiy tu dah 2 tahun dah dan aku
boleh dikatakan termasuk ke dalam golongan senior pendaki bukit..kekekekkeke,tapi berat
badanku tidak pernah same sekali berkurang malah semakin meningkat....tapak kasut aku pun
mudah sangatlah menipis dan i tak boley nak pakai hill p kelaz...tak seksilah cam nieh..dan
kesimpulannyerk...bile aku nak dapat motor yerk....jawapan di dalam benakku sekarang
is.....entahlah saejah,panjatler bukit kiy tu sampai final year!dan akhirnyerk aku redha......dan
aku sedar akulah pendaki setia serta pungunjung setia bukit kiy....

No comments: