Sunday, October 11, 2009

kakak seha berkenduri




APA KAKAK SEHA KAHWIN!!NIE KENE DATANG NIEH,KALAU TAK BILER LAGI AKU NAK MERAPATKAN UKHWAH SESAMA MANUSIA INI.... ATAS NIEH GAMBOR SHIDA,TEHA,AKU,DAN AIN.NIE ATAS PELAMIN KAKAK SEHA....

Sebenonyer aku ngan seha adalan teman satu kos tecno chem...ak dan seha tak biasa pun sembang-sembang...tapi saejah kan tak malu,biler si seha nie jemput datang umah dier saejah trus aje nak p...waktu aku ngan shida,teha, n ain sampai kami kebetulan samapi betol-betol ngan pengantin lelaki..saejah pa lagik terus menggunakan mata pemberian Allah ini untuk melihat serta menganalisis yang mana satukah si abang ipar seha ini...segak ugak abangnya ini,berjambang orangnya...orang kemaman terengganu,jauh tol(saejah kalu mau kawin enggak mahu yang jauh2,t sakit punggung nak p umahbakal laki aku)...hehheheh

Antara menu yang paling saejah suke kat umah seha adalah pecal..tapi yang tak syoknyerk saejah kene cirit-birit lak malam itu...tulah saejah makan lagik bebanyok bior besor lagik konyerk perut tuh!malam 2 ugak ak ngan fahana p ktho beli roti canai nek moto hanis...Scooter....uuuhooooooooo,ak p merempit ngan fahana tapi cam bese aku bawak slow jerk..motor orang aku takut ckit.Waktu tu baru lepas shooting ngan anis pasal ice cream(t ak citer di entry yang akan datang,bawak bersabor semua)......




Add Image

No comments: