Monday, October 12, 2009

Si Tudung Hijau,Manis Ajerk rupenyerk....










Iniler gambor-gambor rayerk 2009 saejah bersame adi-beradik pompuan teman...hiks2....Yang tudung hijou tu memang anggun skali...hehheh,tiada sape leh lawan punyok!!ak waktu nie ader kat mandah,kg belah apaknyerk aku...tapi aku geram kat sorang mamat nie,dier leh buat derk jer kat adik dier.......hey bro wa tau lu abang tp sila tegur adik awak k...kite satu family k.....tah hape2 tah aku ngarut neh......memang kalau lik kg nie jerk aku sure nak emo..tak tau nape....tapi yang best kiteorg p makan umah jiran opah aku,si abang ody(Dulu-dulu zaman aku kecik aku kawan ngan anak dier,namenyerk KADIR.kadir nieh lah penyeri hidop aku kat mandah.Tanpa kadir sunyilah aku di mandah_kenangan lamer usah di kenang)...sodap...pas makan tu ak pun pulang,lepas tu ade satu mulot besor berkate-kate...dier cakap "nape tak bungkuskan untuk opah bainah"banyak lah ko nyerk bungkus,nie kannyerk umah engko ikut sodap ko jerk leh bungkus2....nak jalan ark sendiri,hati aku berkate.Malu arkh...p rayer umah orang bungkus lagik bawak blik without permission tak malu ke weh....pastu korang tau aku wat aper..aku amik gambor sambil tendang kete dier..hahahhahahahh

No comments: