Saturday, October 17, 2009

Putrajaya Vs Exam.....







kome aku tak tahulah ngapenyerk aku malas bebenor nyerk nieh...adakah nyah yang buat ak cam ni atau diri aku sendiri?Ya Allah berikanlah ak nur hidayah mu,untuk bersemangat untuk meneruskan kehidupan aku ini yang tidak tahu bila berakhirnya ini.....nie gambor amik mase ari jumaat lepas...p jalan2 putrajaya,aku nek kete pigeout...gini kerk ejaannyerk aku pun tak tahu....mule2 aku tak tahu pon aku nek kete ferrari sebab aku nampak stereng kete tue ade lambang ferrari aku ingat tipu2 jelah kot sal setereng kete leh tukor2...almaklumlah malam kan gelap gelita...huk3.

Ceritanya bermula waktu aku ngah nak solat magrib baru pas buka pose.....tetibe ader orang ketok lik ak,so aku bukak nengok ade dak kecik si ira,ngajak ker alamanda...aku pon tak tahu naper aku trus mengiyakan sahaja...padahal cam tak tahu exam dah dekat...sebabnyerk aku rase nak balik umah sesangat ari nih nape yerk....wawawwaw,ak nak balik...orang len lagi besor ujiannyerk saejah...sabor...aku asyik tinggal solat suboh jerk cam ane neh?naper aku dah tak jadi orang yang terpilih untuk menunaikan solat subuh nieh...rase berdosa sangat!!tolong hindari syaitan dari diri aku..........mak orang nak balik umah!!!!!!aku dah tak macam dulu naperk.......tolong aku nak jadi orang yang dipilih oleh tuhanku untuk menunaikan solat subuh.....study pon tak bangun lambat tak minum air masak,makan ikut sedap...saejah sedor diri boleh tak sekarang....adakah aku di dalam keadaan yang tertekan?kalau aku tak study2 agi aku ingat aku nak balik umah ari selasa nieh...aku nak study kat umah....makan ader orang jage...study jerk...aku da rase aku dah tak leh nak go on dah kat cnieh belajor...asyik buke tenet jew.......tengok vani tidor aku lagi,lah nak tidor...tapi vani tengok aku tidor dier tak nak tidor pon...huahuhaaaa..
kalaulah kite leh nengok mase de[an kan seronok,tapi itu seumur hidpo kiter tak leh nak tahu.....aku nak p makkah,nak taubat..............aku baru umor 20-an dah rase banyak dah dosa aku lakukan.......naper nie saejah...usaha mase kritikal nieh 9 subjek ko kene study...ingat pesan yan....mak....abah......tolong aku nape aku nieh malas...kalu ko pot-pet pon ape yang ko dapat saejah...oit!


No comments: