Wednesday, August 4, 2010

arhh!aku nak masak ape neh....

Salam kome,hari ini betul-betul aku berfikir tanpa menggunakan akal...weh kome nak tahu citer ngah hot sekang......mestilah Pesta Konvokan.......kalau dah name pun pesta mestiler banyak tul aktivitinyerk......so,salah satu yang menari poerhatian aku ialah acara try masak tuh.....dorang adelah buat satu even neh....berbentuk masak-memasak...dan mereke cube untuk menempatkan aktiviti mereke ini dalam geanius book of records masak selama 24 jam tanpa henti gitu!ia terbuke kepada sesape yang berminat,aku pun berminat...lalu aku pun masuk ngan bond....tapi kami decide nak masak nasik goreng......yelahkan....everyone can cooking....hahhaha,entahler aku neh kannyerk pandai masak pun...tapi dengan semangat yang tinggi nie...aku sanggup masak biorpun aku tak tererrrrr.....aku tahu partner aku tuh terer masak.....dgr kate,mase kite masak tuh, deme nak buat video.....adoi!kene make up kew muke aku neh weh...tak yah le kot...deme pun tau aku neh studentnyer dak....hahhahah,mesti lawak giler t....lagi satu aku nak masuk sebab tiada yuran penyertaan dikenekan kepada peserta tuh yang aku suke bebenor,lagik aku suke dapat rm50,berserta hadiah iringan......nama nasik goreng kami nanti ialah "nasi goreng aum-aum"ehheheh.....weh kome pe lagik wish me good luck ler yerk.....
p/s:bond tolong fikir apekah bahan-bahan yang diperlukan untuk masak t,sok di atas cahaye nak beli barang...fikir tau!

2 comments:

Nurul Husna said...

wei, ak xjd p beli brg tu ngn mak ak..nt ak nk kuar ngn ros..kome nk ikut x?

saejah said...

ate keme tak ikot kot,tempah jeler yerk...kan cik di atas cahaye baik...hhehehhehe