Thursday, August 19, 2010

My youngest teeth...was appeared.........

Salam semuanyerk............owh..sudah agak lame yerk saejah tak update blog....minggu ini adalah sangat sedeh....minggu nieh ada orang baru nak keluar...sape kome?nie ark yang nak cerita neh...gigi bongsu aku nak kuar weh...sakit gegiler...sampai aku mengalirkan air mate...cam nielah rasenyerk kot cam ibu mengandung tunggu anak dier kuar...dahler sakit..kuarnyerk tak jugak....aku cam dapat rasekan yang gigi tu ngah keluar dari mulut cam mesin gerudi lubangkan tanah...peritnyerk Allah jerk yang tahu.....actually,aku nak pergi PK,hari neh..tapi cam tak jadi...adelah sebab-sebab yang tak boleh dielakkan.....owh lupe lak nak mention dahler kite dalam menyambut bulan puasa nikan....sabarlah...mungkin ini ujian....ujian ini takleh besar sangat..yang penting lagi...next week bermulalah azab memulas otak sampai kering kerana akan berlakunyerk mid sem yang berderet-deret sampai tak hengat dunia.....dan Isnin nieh penyelia aku nak jumpa.....ape yang aku nak sembangkan with my penyelia...aku pun tak tahu..sambung balik pasal gigi...yang tak tahannyerk aku nak telan air liur pun sakit...nak makan apatah lagikan...so kalau buke,kenelah beli sup2 jerk...kalau tak tak termakan aku....huhuhuauah.Lagi satu...kalau namanyerk pon dah sakit gigikan,mule ark nak marah orang jerk....aku bukan nak marah orang,tapi kalau korang tnyerk pesakit-pesakit gigi yang lain jugak mereka akan mengamuk....waktu nieh adalah waktu yang paling-paling kritikal dalam hidup aku....kene stabilkannyerk saejah....kalau tak...habislah ko....so peringatan kepade semua jage kesihatan anda sempena mid sem yang bakal menjelma nieh...doakan esok aku dapat p PK,nak tengak baby aku nieh dah tumbuih lom...entah-entah aku nieh kene ulser mulot jerk...yelah kan saejah kna mulot busuk...sape yang suka....hahahahah

No comments: