Tuesday, August 3, 2010

saya ingin berkongsi cerita dengan anda...boleh?

Hi!Assalamualaikum.......yerk adakah anda teruja dengan soalan diatas.Jangan teruja secara berlebihan yerk,buruk padahnyerk....ahaks!ape yang saejah nak berkongsi dengan anda neh....sebenornyerk,dulu saejah tak suke atau tak minat ngan kucing...kalau nengok kucing mesti saejah lambung dier...sampai ade satu mase tuh abah saejah nampak saejah lambung kucing tuh...ape lagi kene ark aku pancaran mate lasernyerk...dan selepas itu tidak berani lagik daku untuk melambung kucing....heheheh,kejam kan saejah.....lagik satu bukannyerk ape takut nak pegang kucing,takut dier menggigit....tapi sejak ade "dergiauw"@kucing peliharaan family saejah nih cintaku terhadap kucing sudah berubah.....saejah nih nampak jerk rock tak suke kucing tapi kalau kucing rumah mati,aku nangis beb!sedih ark rase cam deme family aku ugak...yelah kite yang bagi dier makan....kite yang jage deme hari-hari....hari-hari main ngan kite....sape yang tak sayang tul tak.....kalau tak betol ugak kome tryler bela kucing tak perlu banyak cukup hanya seekor.....di mana mereka bertemu ngan "dergiauw"?
Mengikut daripada penceritaan adik aku,kucingku ini dijumpai di sebelah kedai burger di Grik,Perak....ketika itu,mereka dalam perjalanan pulang dari Terengganu ke Kuala kangsar....pada waktu itu badan kucing ini tidak seperti yang barada dalam gambar ini...badannyerk adalah jauh lebih kecil dari sekarang ini....
maka,dengan tahap belas kasihan yang tinggi terhadap kucing ini...lalu ia dibawa pulang oleh familyku....dan hiduplah kucing yang diberi name "dergiauw"ini ngan aman dan sentosenyerk...waktu dier mule dok kat umah aku neh..aku takde kat umah..aku kat matrikulasi lagik...so,takde chance aku nak lambung dier...huhuhuh.....


makenyerk lagik amanler dier dok umah aku neh tanpe saejah disisi.....setelah setahun dier menginap di rumah aku,abahku diarahkan bertukar tempat kerje ke Ipoh ,Perak.So,sekali lagik kami perlu berpindah...tapi kami still bawak dergiauw ke sane....dan bermulalah peristiwa sedeynyerk...bahawasenyerk....dergiauw telah pergi selame-lamenyerk tanpe meninggalkan ape-ape kesan sampingan...huhuuhuh,sedey woohhhhh...dergiauw takde...dier kalau menguap mulut dier busuk yang amat sangat.....apepun 'DERGIAUW"ko tetap dalam kenangan....huhauhauhauh...sekang neh dah ade kucing baru...yang tuh lagik tak leh blah...t ark next entry aku cerite yerk!


No comments: