Saturday, August 14, 2010

saya yang bermasalah

saya ada masalah...masalah saya,saya suke bukan suke jerk tapi terlalulah sukenyerk menengok you tube...saya akan membazirkan masa saya untuk menonton you tube selama berjam-jam...saya tak suke berfacebook....kesukaan saye terhadap you tube adalah melebihi kesukaan saya terhadap facebook....kenape yerk saya suke tengok you tube.....saya pun tak tahu...maybe saye suke nengok bende yang bergerak....saye banyak koje...tapi saye tak buat koje saye itu,dan akibatnyerk.....matilah saye.....hahhahah,saye juge suke sangat bace blog orang....saye suke nengok kehidupan orang lain.....tapi saye tak suke update blog saye....kenape saye tak suke update blog saye?pasal saye nak camera..kalau ade camre boleylah saye uploud gambor saye banyak2 sampai kome bosan negok saye....dan hari ini saye akan selesaikan masalah saye ini dengan ape yerk.....apakah method yang sesuai menyelesaikan masalah ini....senang jerk carenyerk...p mandi,then solat subuh...itulah conculusionnyerk....k lah saye nak pergi selesaikan masalah saye ini....kenape masalah datang menimbun-nimbun....maybe saye suke tangguhkan kerja...dan saye rase itu adalah sebabbnyerk.....saye nak balik raye tapi tiket tak beli lagi...kalau tak ade tiket tak balik rayelah saye...saye redha....saye ingat kalau tak balik terpakse raye kat shah alam ler jawabnyerk...itupun kalau mereke mahu menerima saye...sadis sungguh cerita hari ini....dan saye menasihatkan kengkawan jangan berani mencuba aksi saye ini....

No comments: