Wednesday, August 4, 2010

Cousin's terbaek punyerk!

Arh!rindunyerk aku dengan mereke....biler kiter dapat bersue muke lagi agaknyerk yerk....tidak ku sabar menunggu hari raye yang bakal menjelang tiba tahun nieh...insya-Allah,kiter berjumpe....nak citer ngan kome neh....kome tengakler gambar bawah neh...nieler sepupu yang aku paling rapat beb...dari aku lahir sampai aku besor...aku haraplah kan hubungan aku ngan deme neh tak akan putus-putus sampailer ke akhir hayat....amin!kalau cuti-cuti panjang sukeler aku nak lepak-lepak kat umah deme...aku buat muke tak malu jerk...dah tu plak lepak bukan sehari 2...tapi berminggu-minggu...sib bek tak masuk bulan jerk lagik...hahhahahahh,kome tau yang kami bertiga neh penah mandi bunge..hahah,habis bunge depan umah opah aku,kami kutip...walaupun bungenyerk 3 jenis jer,kami tetap teruskan matlamat kami tuk mandi bunge neh...kalau tak salah bunge raye, bunge loceng ngan bunge jarum kot,memang best mandi bunge.....abes satu bilik ayor ngan bunge-bungaan...kalu tak silaplah,saejah baru 5 tahun kut.....yang pakai tudung merah tulah ketuanyerk...siap jerk mandi bunge...kene ark tempik ngak opah aku...tapi kesimpulannyerk kami tetap gembira coz dapat mandi bunge cam dalam tv....hahhaha,yang tudung hijau nieh same umur ngan saejah...tapi dier bulan 2...so,dier lagik tua ark,ye dak......
ceria,saejah bersame...orang kampung tepus...kalau tiada mereke ini....sunyilah kampung tepus....dahler umah opah aku nieh jauh dari orang...memang sunyi betol,kalau tak rayerk tak happenningler umah opah akunieh..lagik satu perompak suke masuk umah opah aku nieh...makenyerk,banyakler hal kecurian yang berlaku di rumah opahku ini.....uish,sungguh bahaye....
nie sepupu cilik baik saejah.....aku suke sangat kawan ngan dier....yang pompuan jerk yerk..yang lelaki tuh pangkat anak sedareler...aku suruh dier panggil aku "mak ndak",coz aku anak no 4 kan....k dahler...kiter tunggu rayerk yerk jumpe....


No comments: