Friday, December 17, 2010

entahlah apa nak jadi

Hi korang2, aku xdelah busy benor tapi besalah malas tu sebab lame dah tak update blog. Kenape entah aku asyik nak emo jerk skang neh, maybe hormon datang bulan nak menjelma so, no wonderlahkan.

Lagi sehari jerk lagi countdown, maka bermulalah sem terakhir aku kat U. Perasaan kalau ditanyerk nak kate gembira tidak kerana fyp tak ciap agi, dah tu kena ciapkan jugak mengikut mase yang ditetapkan kerana nak kene terus buat LI selepas habes sem akhir neh. Bagaimana harus aku menghadapinyerk, semoga aku tabah dan dapat menyiapkan fyp dengan cemerlang.

Kenape U aku buat sistem macam nieh, patutler student bunuh diri meh sebab2 tekanan jiwa dan perasaan yang tidak dapat dibendung betul x? kenapelah dier tak tambah agi subjek psikologi biar banyak sikit jam kredit yang wajip dihabiskan untuk mendapat segulung ijazah. Walau apapun yang terjadi pasti ada hikmahnyer, so kawan-kawan bersabar okies.

No comments: