Friday, December 31, 2010

selamat datang 2011

Alhamdullilah, masih diberi peluang daripada yang di atas untuk menghirup udara tahun 2011 hari ini. Apa yang berlaku 2010, biarkan ia berlaku semoga kedatangan tahun baru ni dapat memberi satu lembaran kehidupan saejah.

Aku harap semua ahli keluarga aku perolehi kesihatan yang baik dan kebahagiaan tahun 2011 nieh. Kesihatan adalah penting untuk menjamin kehidupan yang bahagia. So saejah jaga kesihatan. Jadikan ape yang telah berlaku sebagai asas kesedaran ingat, jangan hangat2 tahi ayam jerk.

Patutlah, aku terlalu sedih semalam rupanya aku nak datang bulan. Aku kalau datang bualan mule ark nak emo tak tentu pasal, serius punyerk emo. Pastuh mule ark suke fikir benda2 negatif. Harapan tahun 2011 nieh, aku harap aku dapat siapkan tesis tepat pada waktunyer dan berjaya dapat A, dapat grade dengan pngk 3.00 ke atas, dan dapat kesihatan yang baik dan dapat bagi 100% study. Saejah usaha, jangan malas. Solat jangan tinggal. Dahulukan solat sebelum benda lain.

No comments: