Friday, December 31, 2010

masihkah kau ingat

Yerk kengkawan masihkah kalian ingat akan benda biru dibawah ini. Inilah kristal biru yang dr.k cakap tuh. Sekarang sudah ada bukti teman2 bahawasanya, kite memang dah pernah buat eksperimen ini. Kalau tak silap aku, kite buat neh sem 3 tahun 2. Kalau tak ingat gak, lu fikirlah sendiri.

inilah dier benda biru tuh, cantik warnanya. Tapi apakah name benda ini. aku pun dah lupa dah! inilah antara sebab aku ingat mase dr.k ajar tuh sebabnyerk aku pernah bergambor dengan bende nieh rupenyerk, hehehhe
Kalau korang nak tau, aku dah menggetar dah, waktu korang sume cakap yang korang tak pernah pun buat eksperimen nieh. Sib bek aku betul, hahhahah. So apa yang penting, kite perlulah sentiase confident walaupun kite tahu kita akan salah. Salah tak ape, tidak bermakna anda bodoh tapi sekurang-kurangnya anda mahu mencuba. Dan apabila mencuba, anda adalah sebenarnya dalam proses pembelajaran.

Dalam hidup nie, sampai nak mati pun nanti kite akan diajar tau. So, pelagi teman2 jangan malu untuk menyuarakan pendapat anda tapi sebenarnye aku pun pemalu. Macam mana tak nak bagi jadi pemalu erk, aku pon tak tahu. Aku selalu jadi pemalu pada waktu yang salah, tapi aku tak jadi pemalu pada tempat yang betul. Anyone please, raise your hand if u know to help me!

3 comments:

annyss said...

weyh.. ak kt ade..... huhu

farahain said...

yeyerk... tapi ko cakap slow...hahah

Tiya Lavender said...

I pon ckp ade gak...hehe
mane dpt sume pic2 lame ni?
terbaek ah farah.haha