Saturday, January 1, 2011

kucing aku fotogedik tau!

Hai sume.... semoga kita diberi kesihatan yang baik yerk, amin! entry kali nieh aku nak cerite pasal kucing aku nieh. Name dier entoi. Nape name iyerk entoi, sebab ekor dier paling kontot dalam adik-beradik dier. Aku rase dalam adik beradik dier dier jerk yang pandai buat mimik muke cam comel, hik2. Mari kite saksikan entoiku bergambor. Lame betoi aku tak jumpe ngan dier sure dah besor.

hai... garang tak muke teman, teman nak nasik tapi tuan teman tak bagi. Nak nasik.....nak nasik, kan teman dah merajuk. Aku bukan mintak wiskas kerk, aku mintak nasik... nak nasik ngan ikan goreng!

okeyh, tak bagi takpe.. ade ubi ade batas ada hari teman balas. Tak bek tau buat teman gini, tak kesian kew buat teman kelaparan ginieh. Tuan entoi: nak nasik nyanyi lagu negaraku dulu, sebab aku dulu kat plkn, kalau nak nasik kene nyanyi lagu negaraku.

Maka, entoi tanpa berlengah nyanyiler lagu negaraku mengikut kehendak tuannyerk. Tengok muke dier, penoh perasaan dier nyanyi menunjukkan betapa dier sayangkan malaysia nieh...hehehhe. P/S:Jangan paksa kucing anda buat aksi ini, merbahaya!

No comments: