Friday, January 7, 2011

pantang aku

Aku sangatlah pantang kalau aku call orang, tapi orang tuh cam tak nak cakap ngan kite dok cakap ngan orang lain. Korang tahu tak, kalau korang buat cam nieh kat orang lain, orang tuh rase dier cam tak dihargai yerk. Kalau tak nak cakap ngan aku, letak jerk phone tuh, then p buat keje yang ko nak.

Tak pon bagi tahu aku secara sopan yang aku ada kerja, boleh call sebentar lagi. Dengan cara tuh lebih polite sikit, dari korang buat dengar tak dengar jerk bila jawab call aku ngan aku. Dah tuh perangai, kita jerk yang nak call dier, dier nak call kita jangan harap. Aku harap teruskan perangai ko camtuh, sampai satu masa nanti tahulah ko. Takda sapa nak ambil tahu pasal ko lagi. Mulai hari ini, aku dah tak nak tahu pasal ko lagi. hehehehhe, aku sajerk jerk gempak korang. Aku sengaja jerk buat2 cerita atas nieh.
Untuk pengetahuan dia atas, cerita diatas tiada kene mengena ngan sahabat-sahabat atau kenalan saejah. Ia hanyalah permainan perasaan semata-mata. Almaklumlah, hari ini kan emosi sedikit. So, terima kasih cik mollek di atas kesudian singgah ke teratak buruk saye malam tadi. Saya, hargai semua nasihat yang anda berikan. Jasa anda hanya Allah yang dapat membalasnya.

2 comments:

.... said...

hi3....ak sepak je die weh

farah said...

fishah: tau takpe, geram aku weh...ko nyerk blog best ar weh...hehheh. asal tak update