Friday, January 14, 2011

tetiba teringat litar letrik

Salam, napenyerk tetibe aku teringat litar neh. Yelah, sem nieh ade gak belajar sesikit tentang litar balik. Hadoi, camne nak ingat balik erk. Kenalah nengok nota balik yang dulu. Ade agii rasenyerk. Tetiba minat lak kat litar letrik nieh. Semoga keminatan aku ngan litar neh takkan pudar sampai bebila. Sebab t kalau aku ada anak aku nak ajar anak aku tentang litar sejak dier kecil lagi.ahhahah.

Tetiba, teringin nak makan laksa kuala kangsar. Lame dah tak turun kuala. Apakah ada sebarang perubahan disana. Aku windu ngan pokok jambu dan kelapa kat umah lame aku. Dulu pas spm tetiap hari aku panjat pokok kelapa pakai tanggalah beb. Sampai akhirnya, mak aku nak buat santan tiada, sebab kelapa muda aku dah amik. Lagi satu aku suke sangat buat agar-agar kelapa. Best woh dok kampung.

Weh sedar tak sedar aku lagi 8 tahun jerj nak umur 30 tahun. Cepatnyerk! jangan ak caye lak korang nanti sedor tak sedor dah umor 50 tahun tengak2 dah ade cucu tecik. Ish tak sanggup aku nak menghadapinya. Tapi ituler dier dinamakan lumrah dunia. So, beringat-ingatlah kamu sebelum kamu dimatikan. Pesanan penaja.

No comments: