Tuesday, January 4, 2011

risau 3x

Salam, cerita petang semalam aku nak pesan pecal ayam k.misha tuh, sekalai leh plak aku msg kat k.misha tuh cam nie jerk ' salam, pecal ayam 1', hehehe. Bengong ape, name x tulis kolej punyerk name pon x tulis, hang ingat ape saejah. Pastuh pelagi, keneler lecture sikit ngan k.misha, tapi aku x merajuk, aku hantar balik msg lengkap aku kat k.misha. Terima kasih k.misha, pecal ayam akak memang sedap. Dan seperti biasa, aku menggunakan name glamor aku, shasha sebagai name pengantara aku dan k.misha, klazz gitu you all!

Biler aku dah jadi cam tuh, tandanyerk ape...tandenyerk aku dah penat. Mane tak penat dari pagi sampai ke petang duduk kat fat. Siap semalam ade hamba allah nieh datang kat aku tanyerk pasal dah daftar undi kew belom kat pmfst, agak2ler yerk nak buat duit pun. Tapi aku tak kisah, aku cakap baik2 aku dah daftar,hehhe.

Yang paling aku tak tahan aku dok ler mimpi bukan-bukan lately nieh. Memang mengarut giler mimpinyerk ade kaitan ngan tesis. Pagi nieh, bangun jerk tidor terus fikir tesis. Macam mana nieh, takkan aku nak buat satu analisis jerk. Aku tak tahu kome, cam ne nieh. Ini yang membuatkan aku sakit kepala. Adoi! kalau FTIR dah boleh siap awal aku tak kisah sangat nieh satu pon tak siap lagi. GC lagi ler aku tak tau, nak nangis rasenyerk omak. Apapun, mesti kena siapkan analisis sebelom bulan 2. Aminn!

Bukan nieh tesis jerk aku risau, aku risau abah aku lagi. Ya-allah sembuhkanlah bapaku dari penyakitnyerk dan tabahkan hatinyerk. Aku harap, hari2 seterusnya, akan dapat berjalan dengan baik dan lancar.




No comments: