Friday, January 7, 2011

skipping! let's jump.

Let's jumping until death! Wah statement, tak boleh blah. Huahua. Korang tahu tadi aku pergi hentian kajang. Buat apa pergi sane, buat apa lagi beli tiket hali layalah. Lepas beli tiket, makanya dah selesai satu task kan, dah tak tahu nak buat apa p lah ronda2 hentian kajang sampai lebam.

So, bila dah ronda-ronda 1 hentian kajang maka banyak ler benda yang aku tak patut beli. Antaranya tempat potong ikan, stokin belley, skipping tak tahan, jaring untuk masukkan benda2 dalaman semasa basuh dalam washing mashine. Mengarut kan. Biarlah, sekurang-kurangnya released sikit tension aku. Sebenarnyerk, macam-macam agi aku nak amik tadi. Abes kat situ jerk dah rm 11.00.

Cerita pasal skipping, mulai hari ini aku nak melompat sekurang-kurangnya 100 kali setiap hari. Barulah badan jadi sihat dan kuat. Takdelah asyik tak larat jerk. Betul tak. Tetiba rumate aku call cakap kakak dier nak amik kunci motor.

Aku masih di hentian kajang tunggu bas. Tunggu bas punya lame, maka aku amik jalan mudah lagi cepat naik teksi jerk, rm 8.00. Okeyh ark tuh, dier hantar sampai atas. Aku dah tak larat sebenarnya. Dengan bawak barang banyak kan, lagi2 beli benda mengarut tadi. Skang aku ngah layan drama korean, my princess. Best!

No comments: