Saturday, January 15, 2011

takde gambor

Salam, selamat malam dan selamat petang. Yerk aku tau korang sume boring tu pasal bace blog aku kan. heheheh, jangan marah. Mesti korang semua boring bace blog aku pasal tak diserikan dengan gambar2 kan. Nak buat cam ane, tuan punyerk blog takde peruntukan 2011 nak beli kamera or henset yang cantik lagi berguna untuk bergambor.

Tapi itu tak menjadi masalah, kerana ape sebab aku dah bercita-cita mau beli kamera godang yang besor tuh. Tungulah aku dapat kerja tetap nanti. Semoga jadi kenyataan ler. Air masih tiada lagi kat bumi kiy nieh, jap agi nak merantau ke benua uo lak yeler aku mane ade simpan air walaupon sebaldi.

Malam nieh aku dok bujang dalam bilik, pasal rumate aku dah merantau mencari air dan semestinya bermalam di tempat yang ada air itu. Aku ingat nak bermalam kat tasik kejutlah, kat situ banyak air silap tak bawak corong turas ngan filter paper jerk. Kalau tak memang aku dah mandi guna air tasik dah. Syabas cepatler settle masalah korang cepat. Aku dah tak tahan dah nieh. Kalau tak pun datanglah hantar bekalan air.

No comments: