Tuesday, January 18, 2011

Ape yang nak diberi yerk

Kesabaran aku diuji lagi hari ini. Tapi tak mengape, itu lumrah seorang manusia harus jalani dengan tabah. Selagi aku boleh bersabar aku sabar.

Okeyh kite lupakan kecelaruan otak aku dulu kite pergi kepada tajuk entry di atas. Lama dah aku tak kuar beli barang dapur. So nieh tengah teringin nak pergi membeli sedikit barang kat avon Malaysia. Skema giler aku tulis avon gitu.

Hari sabtu nieh tak boley keluar pasal, cosmate aku nak buat makan-makan tepi pantai kat PD. Makanya, enggak bisa keluar itu hari. Hari ini pelik, aku rase duit aku hilang rm 50. Sape curi, dier dosalah pastu keluar nanah besar kat tangan dier. Bior gitu. Baru ada pedoman dok amik duit orang buat apa.

Aku dah berjaya jumpa balik pin tudung aku yang warna kuning tu balik. Ada orang jumpa tapi dier tak nak bagi balik kat aku. Lantaklah, nak buat kenangan agaknyerk.hahahah. Pelik-pelik. Lama dah kot jatuhnyerk. Gasakler engko.

Aku dah ada idea nak beli apa balik umah t. So doa-doaler aku berjaya beli barang yang aku nak tu kan. Aku nak bagi orang sebenarnya. Just nak bagi tahu, jangan jadi kacang lupakan kulit yerk! sedor diri sikit saejah.

3 comments:

annyss said...

buat ssh2 je crk bnda utk ak.. haha

Mollek said...

hye saejah! terasa lama pulak x jumpa ko... rindu gitu.. hehehe..

saejah said...

annys: weh jagan perasaan kesuzanaan..
mollek: tau takpe, kate nak joging...windu ko ugak..ko sibuk erk...aku pun sibuk ugak..hahahha