Monday, January 17, 2011

Alhamdullillah....

Salam, syukur apak ku sudah dibenarkan keluar hospital. Then tak lupe jugak nak bagi tau yang kiy dah ada air around jam 10.30 pm gitu semalam. So bolehler mandi manda selepas ini. Mari kite berjoget girang, tapi aku tak larat joget coz aku penat dan mengantuk sangat sekarang nieh.

Nak makan burger tapi malas nak p beli. Tapi sedih ugak kasut harimau bintang putus kat dalam lab tadi, sib bek ily ada kasut spared. Kalau tak aku berkaki ayamler jawabnyerk.

Bilik aku sekang dah wangi, rumate aku beli ambi pure yang automatik sembur-sembur tuh. Lepas nieh takde can ler nak masak dan memasak agi. Yelah kena terima hakikat masak kat bilik orang lain ler pulak kan.

Ramai gak kengkawan aku yang tak berapa nak sihat lately nieh. Weh kome yang luar sane, jangan biar kepala anda kena hujan sewenang-wenangnya. Bahaya! sekarang nieh hujan asid bukan cam hujan dulu punya asid kurang tuh sebab dulu aku kecik-kecik mandi hujan lek jerk tak demam. Tapi sekarang, kena tempias pun leh demam.

Ada sesape tahu tak spektrofotometer tuh apa fungsi sebenarnyerk? sapa tau meh bagi tau sama aku. Aku sudah pening. Dah ak nak solat magrib dulu yerk.

No comments: