Saturday, July 24, 2010

konsert!Dectar...............owh tidak

Hi sume,malam nieh aku nak p konsert...ade jemputan khas...hahahhahaha...mesti kome nak tau,aku nak p konsert ape yang sebenornyerk,nieh yang ak nak nyanyi nieh yang sebenornye aku....entah aku pun tak tahu...hahhahahahha,ape yang aku tau dikabarkan dayang ngan farhan af nak dtag nyanyi...t kalau ade gambornyerk aku postler kat cnieh....huauahhuahahuahahu ,yerk baru balimk dari menelaah buku setelah 2 minggu aku membekukan otak tanpe ade bacaan atau penambahan ilmu dalam dada ini...ilmu itu suloh hidung...eh silap suloh hidup ye tak.janagn marah nieh aku amik selogan sekolah mane entah...aku ciplak jerk jagan marah yerk dak....ibarat kate pepatah terlajak perahu boley diundur terlajak kate apekan daku boley buat...hahahhaha,ish aku polimer lum siap lagik malasnyerk...ok saejah stop daripada menyebut perkataan itu lagik...kang aku tumbok ko kan..ha baru tau...k lah nak siap2 p konsert amal tu jap!mak ingat nak pakai kebaye p konsert tuh leh kew...bergaye gitu!

No comments: