Tuesday, July 20, 2010

sejuk...sejuknyerk tulang ku.....

Owh kengkawan,ape sudah jadi ngan Malaysia......dah tak jadi negara khatulistiwa kew dah.....sejuk hari-hari cam nieh....nie pelik tau kalau aku yang cakap sejuk coz lemak aku dahler same tebal ngan lemak beruang kutub.....leh terase sejuknyerk Malaysia nieh sampai kerk tulang hitam...dah sampai ke blom ku pun tak tahu ahahahahah...yang inilah antara kesan-kesan daripada hasil pemanasan global...suhu bumi dah tak stabil lagik....silap2 Malaysia ada salji...tu dah nak kiamat lerr tuh....arh!di waktu-waktu begini emangnyerk perutku ini minta untuk didisi selalu....abes duit aku cam nieh....subuh tadi hujan telah membasahi bumi kite...aku rase cam nak sambung tidor balik jerk,tapi ade misi yang belom selesai...selagik tak selesai misi ku itu aku takkan tenang....arh!benci dengan semua itu...semuanyerk adalah tarikan nafsu manusia yang suke akan hiburan....aku tingin nak masak nieh tapi barang dapur satu pon takde....cam ne nak masak..yang ade adelah beras 3 pot...tu masak tuk aku sorang leh ark.....biler nak kuor beli barang neh...makanan dah abes...perot sukelah menjerit-jerit cam sawan nak makan nak makan dan nak makan lagik...aku pon tengah konpius neh...kelas polimer kul bape yerk...yang penting kene datang awal kalau x dok kat depan...dah ler hobi aku dok belakang...ingat nak syorok ler from lecturer,tapi x sedor diri tu lagik badan awak tu besar,dalam kelas tuh awak sorang jerk besar...orang len sume kecik-kecik...mintak-mintakler misi aku tuh selesai dengan jayenyerk....

No comments: