Thursday, July 29, 2010

Tarik....tarik....

Uhai!saejash ape yang bising2 tarik-tarik aperk....tari ape lagi tarik tali lah weh!kan entry lepas cakap pasal sukat fak.aku tuh kan...salah satu acarenyerk tarik tali....tapi sedey x dapat masuk coz dak-dak taun 2 dah konker sume acare......keciwa di situ....sepatutnyerk mereke buatlah variasi cikit untuk acare tarik tali nieh barulah best gitu!kome tahu kerk rugi tau tak amik saejash tarik tali gue dah ade pengalaman beb...dan sudah pastinyerk aku jadi tonggak dalam kump.aku neh...smestinyerk tonggak tarik tali mesti,perlu,serta wajip dok paling belakang...hahahahha,lawak giler mase neh....nie aku kat matrik dulu nieh...zaman baru kenal erti ape itu kedewasaan....
down!muke aku kecik jerk sebab dok belakang sekali...nieh sume dak aras aku kat matrik dulu...aku blog b aras 2.....kenangan...kenangan...menggamit mase silam....
lagik kecik muke aku...tak nampak lansong....bek tak yah amik gambor....geram woh....hahahahah,dapat gak no 2 aras aku acara tarik tali neh...suke2....k lah tu jerk nak citer...
yang depan neh dayah,imah,picah,diana pastu yang lagik sorang tuh aku lupo name nyerk...semoge kite bertemu lagik yerk...d mase akan datang...leh men tarik tali agik....

No comments: