Thursday, July 29, 2010

Rakan Muda-mudi...

Salam...pekabor,sehat kew?kalau x sehat minim ayor bebanyak yerk bior sume toksik segale sume keluar...saejah cam bese sehat,Alhamdullillah....nieh nak cerita sedikit tentang perkara yang telah berlaku 2 tahun lepas...tuh kire sendirik ark biler,kan suma terer math...okeyh,mesti kome ingat saejah nieh jenis yang tak suke bersosial...salah yerk pernyataan itu sebenrnyrk.....saejah memang suke wat koje2 kemasyarakatan nieh.....tapi beselar dulu kat sekolah x pernah nak dapat peluang wat koje2 cam nieh,so kalau dah dok kat u nieh peluang tuh terbuka seluas-luasnyerk,make kite join jelah kan....biler lagik nak merase!so aku joinler program rakan muda mudi nieh kat Manjung Perak......bestlah jugak,sebab dapat mak angkat,dapat makan free,dapat hadiah biler nak balik,dapat baju...so mak angkat aku tuh hari tuh dier bagi aku kain buat baju kurung.Lawa kain nyerk aku suke sangat!terima kasih mak angkat....Aku ingat t kalau aku dah keje baru aku nak melawat mak angkat aku nieh balik...huhauhauahua,Lagik satu aku dapat ugak adik -beradik angkat yang dok satu umah ngan aku dari ukm ugak namenyerk Atiqah...dier dak fizik.....kalau takde dier sure aku segan gegiler nak dok umah tuh,papun tq yerk adik beradik angkat!
tengok-tengok,betape sukenyrk mak angkat aku nieh senyum....sukeler tuh dapat anak angkat cam aku agaknyerk...hheheheh,tuh ader adik angkat ugak sekali.....nieh gambor mase aku first sem kat UKM,nampak kesucianku itu.....dan mak angkat aku nieh aku panggil mak long...aku mane penah ade mak long...kan dah dapat....
selain itu,kite jugak dapat berbakti dengan orang kampung macam wat gotong-royong kerk...cam tulah,hari yang aku p tuh dorang wat aktiviti bersihkan surau...so,after bersih-besihkan surau tuh kenelah pacak papan tande dak...tande ingat-ingatan yang kami pernah berbakti di sini....banggo den.Kadang-kadang aku terfikir ugak nak jadi wakil rakyatler kengkonon...hahahhaha,semoga jadi kenyataanler hartapnyerk.K lah aku sebenornyerk ade mak angkat lagik satu...t lah next time aku pose....aku kan active hahahhahah,haruslah ade mak angkat banyak...yang next mak angkat tuh lagik ark ade kesah sedey....tunggu yerk aku pose...



No comments: