Wednesday, November 3, 2010

aku dah bangun

Semalam ade orang ketuk bilek aku tapi aku buat-buat tak tau jerk...sape dier erk....malam tadi ade meeting ngan pengetua dengan budak tahun 3 dan tahun 4...wajip katenyerk,aku lagi wajip lagik aku tak pergi...dahler aku malas nieh...aku dok lah mengulang nengok citer jepun tuh, gambare!sampai aku tidor....aku tak pernah rase boring seumur hidop aku nielah 1st time aku kate kehidupan ini boring.....

Misteri kan sape yang ketuk bilik aku! adakah pembeli topup, adakah sahabat seangkatan, atau adakah pengetua....owh tidak, sape pun dier aku tarak kisah......lagi 1 sem jah aku nak menamatkan pembelajaran aku di u"", tapi aku boleh rasekan bahang keperitan untuk menamatkannyerk nanti tengoklah...... lagi satu pasal penginapan luar semester, kenape sampai sekarang belom ade jawapan.....hekhok tollah dorang nieh...aku nak tau cepat...senang nak prepare pape.....

Ish tetibe muke aku gatai2 macam ade kurap jerk kat muke aku nieh...padahal mr.nyamuk dah berjuta kali kiss aku tanpe izin nieh....nak sembur ridset rumate akunyerk baju ade kat luor....t balik mesti dier tanyerk, 'akak ade sembur perfume ke kat baju wa' dan sudah pastinya aku menjawab...... tiade ape yang kanda sembur adindaku.....kua-kua,aku dah tak tahan dengan nyamuk nieh dah sebenarnyerk.

Oklah korang aku nak bersiap ape yang patut coz kang nak p lab, menjalankan ape yang tergendala semalam....semoga semua berjalan dengan lancar

No comments: