Wednesday, November 3, 2010

bulan 11

Owh bulan, kenape ko berbeza-beza, kenape ko akan ubah name setiap bulan....aku pun tak paham.Arghhh........bosan giler dok ukm neh..... nak study malas....aku rase kosong jerk nieh padahal banyak jerk kene buat sib baik aku dah basuh baju tadi banyak giler kalau aku tak basuh alamatnyerk masuk lab pakai baju kurung tapi esok aku memang nak pakai baju kurung jerk, takde seluor lak hhahhahah, bukan aku nak kate apa kalau bulan 11 jerk mesti jadik bulan ketakutan aku, tapi kite dakleh ark caye ngat ngan statement aku nieh...tapi tul 2 tahun berturut-turut dalam lam 11 aku mengalami masalah yang same...adekah ini kebenarannya, memang ini kebenarannya.....tadi nak wat lab sebatian polihidrik lak berketui-ketui cam taik telinga dier tak mau dissolve secara homogen, mintak sok boleh dah buat poliol,amin!aku boring tahap giler gaban neh, nak nengok movie cam malas sume citer yang aku tengok sume aku kate tak best,padahal best...pastu kan aku sukelah termenung lately nieh aku pun tak tau masalah aku ape,lagi-lagi bile rumate aku dah balik kg nieh lgilah aku takde member nak borak-borak ngan rumate aku...lagik satu masalah LI nieh, tak dapat-dapat agi nieh...dah lah pej.nak tau dah 20/11/2010, tengak2 lan 11 agi....satu pon aku tak dapat aku dah applied 4...memang kuantitinyerk sedikit jika nak dibandingkan dengan rakan-rakan seangkatanku yang lain hantor sampai 11 application....dasyat2 mereka ini tak gitu! aku sedang nak menyusun waktu rendaman PU aku nieh, supaye aku boleh pulang raye haji dengan amannyerk....kua-kua-kua.....

No comments: