Wednesday, November 10, 2010

habis sudah.....sem 5!

Salam semua, sem 5 sudah secara rasminyerk tamat tepat jam 6.00pm tadi. Alhamdulillah, syukur! macam-macam perasaan aku dapat rasekan exam kali ini. Rase kecewa, sedey, gembira, puas dan seribu satu cerita ada dalam exam kali ini.

So sekarang, tawakal ajerklah. Esok seperti biasalah nak kena masuk lab. Buat keje ape yang patut. Tapi macam nak pergi beli tiket pepagi esok. Malam kemas barang masuk barang dalam stor dan macam-macam agi keje. Penatlah tangan aku lenguh-lenguh nieh, sape nak urut kalau ade ciah leh gak dier urut aku.

Ade sekali lagi jerk nak rase duit PTPTN, pasni aku jadi pembayar hutang yang berjaye lak kan! happy tul....harap-harap aku habis bayor duit pt nieh sebelum umor aku 30 tahun. Lepas tuh leh pikir kumpul duit nak beli rumah, kete, moto dan tidak dilupakan trip untuk ke 'MAKKAH ALMUKARAMAH', amin!

No comments: