Wednesday, November 10, 2010

Sudah terjawab.....

Yezza.... ade cam jimmy shanley tak, hihihi... yerk kengkawan semua, ujian FTIR ke atas poliol dah keluar hari ini. Alhamdullillah, poliol aku berjaya mencapai matlamat puncak-puncak yang wajib ade. First time, aku nengok pun aku dah tahu sebenarnye. Terus jumpe dr.k untuk pengesahan sekali lagi. Jumpe jerk, sembang-sembang pasal tesis akulah kan, banyak owh ujian aku kene buat.

Pepagi lagi tadi aku dah keluar pergi pusanika, hantar surat dan keluar duit bagai. After that, p beli tiket pulak kat kaunter ktm kajang. Then, p lab lak. Penat giler aku hari ini. Aku rase nak tidor jerk sekarang. Esok nak p lab agi nak buat busa pulak. Doakan aku buat busa dengan baik okeyh. Yerk satu lagi benda yang aku kena fikirkan, pasal barang-barang dalam bilik aku nieh, aku nak simpan mane entah. Dahtu malas giler nak mengemasnyerk pulak.

Aku dah merasai bahang kepanasan tesis yang akan melanda aku lagi sapoloh hari jerk, harap aku tabah dan sabar menghadapi dugaan nieh. Last word, i'm aggrasive woman! oh yea......

No comments: