Saturday, November 6, 2010

Alone or lonely

Weh sadis tak tajuk entry aku kali nieh. Hari ini buat pertama kalinyerk aku pergi pasar malam bangi secara bersendirian. Satu pengalaman yang agak luar biasa.. tapi aku buat-buat biasa ark nak hidup kenelah macam nie ye tak... Aku bukan ape, dah lame sangat dah aku nak pergi pasar malam nieh, dah kempunan macam2 tuh ark aku gagahkan diri ugak....tapi tadi ramai ugak dak2 ukm p pasar malam nieh.

Takdelah aku rese loneliness sangat, masuk jerk pasar,aku cepat-cepat beli benda yang aku nak dan terus balik...bukan ape aku tak nak balik maghrib, tu yang aku keluar cepat...tadi pon sebenarnyerk dah lambat atas sebab2 yang tak boleh dielakkan, keluar bilik jam 4.30pm. Aku naik bas jam 5.30pm dan sampai bilik jam 6.30pm cepat giler kan.

Satu perkara yang aku temui, kalau aku nak benda tu memang aku akan buat terus memang tak tangguh dah... tapi kalau aku tak nak memang aku tak buat benda tuh..ape tah aku merepek nieh, sebenarnyerk aku agak bengang sikit jerk, perubahan hormon agaknyerk... u don' know me!

No comments: