Wednesday, April 20, 2011

Kerja apalah aku lepas nieh

Lagi seminggu jerk nak abes belajor
sedey kah aku
sedeyy kah?
aku pun tak tau nak kata
bukan sedey apelah, cuma lagi nak abes
macam-macam lah UKM nieh nak mintak daripada aku
Kenapelah tak dari awal mintak suruh buat itu ini
Aku nieh dah ler lombab sikit
dari segi pengurusan diri, mase, tempat tinggal lain-lain benda jugak

Nak cakap pasal kolej lak..
kolej mane? dirahsiakan
aku kan nak balik 30 ari bulan
then berusahalah aku bertanye ke pej.kolej
tanyerk2 mesti tak tahu
aku pun tak paham
sib bek pengurus kolej ada baik punyerk..
dier kate kalau nak lik lambat bg namenyerk
Sekali ko tau, semlam ade orang selit kertas
Aku ingat orang nak bagi, jaw. past year question kew..ekekke
ape yang aku dapat.
sekali kertas tu tulis tarikh akhir keluar kolej 30 ari bulan
penat jerk aku gi pej. tapi apapun tak dapat

Sekarang nieh aku dalam tempoh bercuti sekejap
sebelum exam pada 27 aribulan nieh
dan kenapa you tube adelah lembab
tak suke!!
internet nieh cer laju sikit
aku dah nak berambus dari UKMler

apakah kerjaya yang bakal aku dapat lepas belajor nieh erk?
nak jadi pramugari badan tak cun.....
huhukhuhkkk
ape erk?

ade kew orang nak amik aku kerja?
berjayakah aku
nak jadi ahli parlimen
aku takde orang dalam
nak berniaga tapi takde modal
takkan nak duk umah melangut jerk
aku kene kerja
kena kerja
sebab aku ada banyak hutang
hutang ptptn rm30000
mana aku nak cekau duit
nak beli insuran lagi
serabut tul.
akhir kate,

rezeki ade dimana-mana, jangan putus asa!
saejah boleh, satu hari nanti aku akan berjaya jadi orang profesional
aku nak melancong semua negara jepun, korea, paris, dan yang paling penting
'Makkah al-mukaramah'


No comments: