Wednesday, April 20, 2011

panas campur bosan pabos

Penat melekit aku hari nieh
mane taknyerk, pergi menapak ke canselori
buat ape aku kat cans.?
nak bayor hutang tertunggak kew?
idakleh

mane ade duit nak bayor
duit cukup nak makan jerk sekang neh
aku perlukan bantuan kewangan
ingat nak mintak tolang kat pej. bendahari
tapi haram tak dapat satu sen pun
bukan nak tolang, tambah beban lain ade ler

sudah2 hentikan gosip disitu
aku pergi sane print result sem 4 yang tak dapat
keneler bayor rm 5
then dapatler result aku tuh
tapi x serupa ark cam yang ori
maneler agaknyerk result aku tuh pergi yerk
misteri sungguh

aku skang nih nak ngk sangat citer
kuch-kuch hota hai
makanya,
gigih aku bangun pepagi bukak you tube
tapi hampeh you tube lambat cam cacing nak balik rumah
menyampah aku!

sib bek ade citer mohabbatain
tengakler
tapi aku bosan citer nieh
tak tau ler nape

bosan
panas
ape lagi
aku pun tak tau
huhuhuhuh
ingat nak kemas bilik ark
ok lah
tattattata

No comments: